hárdizlájf

Igen, baromi nehéz, de mindig megpróbálom megtalálni benne azt, amiért érdemes élni. Úgyhogy ez a blog ennek a próbálkozásnak lesz a lenyomata.

2006/11/22

A hét vicces sajtóközleménye

Komolyan nem értem, kik dolgoznak egyes cégek kreatív posztjain.

Ok, a Praktiker mindössze egy barkácsáruház, meg az is nagy dolog, hogy netes áruházat nyitnak, de miért kell ezt ilyen idiótán kommunikálni?:

„Ütvefúrót az internetről”

Karácsonyi boom: a Praktiker beszállt az e-kereskedelembe


Bakker...

1 Comments:

Blogger dose said...

mondjuk, aki utvefurot vesz, az pont szeretne elotte megfogdosni a gepezetet, szoval kicsit melle ment ez a reklam :)

Ennel sokkal szanalmasabb volt egy opel kiadvany, amiben kb. kovacs pistike szintu fogalmazassal adtak elo, hogy milyen fasza az adott tipus, majd egyet lapoztal es ugyanaz a szoveg volt, csak a a tipus neve volt atirva. Feltoltenem, ha nem felnek, hogy szetcuccoljak a seggem miatta ;)

11:27 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home